Yayınlanma Tarihi: 21 Şubat 2019 Perşembe

ARDEB Programları E-İmza Sürecine İlişkin Hatırlatma

TÜBİTAK Araştırma Destek Programları Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, e-imza uygulamasına geçildiği belirtilmiştir. Söz konusu açıklama şöyledir: 

Değerli Araştırmacılar,

Daha önceki duyurularımızda da belirtildiği üzere, Araştırma Destek Programları Başkanlığı tarafından yürütülmekte olan programlar kapsamında 07.01.2019 tarihi itibarıyla elektronik imza (e-imza) uygulamasına geçilmiştir. Bundan böyle yapılacak proje başvurularında basılı belge gönderilmesi süreci tamamen yürürlükten kaldırılmıştır.

"1001-Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı"nın 2019 yılı 1. dönem başvuruları için Proje Başvuru Sistemi (PBS) üzerinden yapılacak çevrimiçi başvurunun son tarihi 15/03/2019, e-imza sürecinin tamamlanması için son tarih ise 29/03/2019 olarak belirlenmiştir. Proje başvurularında sorun yaşanmaması için belirtilen tarihlerin gözönünde bulundurularak, NES (Nitelikli Elektronik Sertifika) almak üzere Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına zamanında başvuru yapılması önem arz etmekte olup bu sürecin yönetilmesi tamamen proje yürütücülerinin sorumluluğundadır. Başvurular bireysel olabildiği gibi kurumsal da yapılabilmektedir.

Buna istisna olarak Başbakanlık Genelgesi gereği Kamu Sertifikasyon Merkezine yapılacak olan NES başvuruları yalnızca kamu kurumları tarafından kurumsal olarak yapılabilmektedir.

E-imzalı başvuru süreci ile ilgili ayrıntılı bilgi için lütfen tıklayınız. Soru ve öneriler için ardeb.e-imza@tubitak.gov.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Kaynak: TÜBİTAK Araştırma Destek Programları Başkanlığı 

HIZLI ERİŞİM

Instagram Twitter Facebook Youtube