2020 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği İçin Çevrimiçi Başvuru Hakkında Duyuru

04 Ocak 21

Üniversitemizin Değerli Öğretim Elemanları,

2020 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvuruları daha önce duyurulan Hitit Üniversitesi Akademik Teşvik Takvimi çerçevesinde 4 Ocak 2021 - 18 Ocak 2021 tarihleri arasında yapılacaktır. 

Başvuruların çevrimiçi yapılması ile ilgili devam eden yoğun çalışmalar tamamlanmış olup Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi (UBYS) üzerinden başvuru ve değerlendirme süreçlerinin yapılması mümkün hale gelmiştir. 

Siz değerli akademisyenlerin YÖKSİS’e faaliyetlerinizin girilmesi işlemi tamamlandıktan sonra yapılacak başvuru ve değerlendirme işlemleri, hem daha kolay, hem kâğıt israfını ve komisyonların bir araya gelerek çalışma gereğini de ortadan kaldırarak pandemi açısından da daha uygun koşullar sağlamaktadır. 

Başvuru işlemi sonrasında Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları ve Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu da değerlendirmeleri bu sistem üzerinden gerçekleştirip eksikleri sizlere bildirebilecektir.  

Sistemin içinde yüklenecek olan puana esas teşkil eden belgeler dışında imzalı YÖKSİS çıktısı ve beyanname de mevcuttur. 

Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi (UBYS) Akademik Teşvik Başvuru Sistemi’ne tüm akademisyenlerimizin tanımlanması işlemi de tamamlanmıştır.

Başvurunun nasıl yapılacağı ile ilgili basamaklar aşağıdaki linkte ayrıntılı olarak anlatılmaktadır.

http://programlar.hitit.edu.tr/akdemik_tesvik_yardim.pdf

Konuyla ilgili teknik sorular Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’ndan Murat Doğan’a iletilebilir. 

Tel Dahili:2022


Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu


T.C. Hitit Üniversitesi Rektörlüğü
Kuzey Kampüsü Çevre Yolu Bulvarı 19030 Çorum