Bilindiği üzere Üniversitemizi bu yıl kazanan yeni öğrencilerimizin kayıt işlemleri 11 Ağustos 2017 tarihinde başlamıştı. Yeni öğrenci adaylarımız 16 Ağustos 2017 tarihine kadar elektronik ortamda yapabileceklerdir. Elektronik kaydı tercih etmeyen veya zorunlu nedenlerle elektronik kaydı yapılamayan öğrencilerimizin kayıt işlemleri ise bugün başladı. Bu öğrencilerimizin yüz yüze kayıtları, 14-18 Ağustos 2017 tarihleri arasında (saat 09:00-17:00 arası) Hitit Üniversitesi Rektörlüğü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Kayıt Kabul Bürosu’nda yapılacaktır. Bu durumdaki 1995 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek öğrenci adaylarımızın (Bakaya veya yoklama kaçağı olanlar) Askerlik Şubelerinden alacakları Askerlik Durum Belgesini (bir fakülte veya yüksekokula kaydolmasında askerlikçe bir sakınca olmadığına dair belge) ve Ortaöğretim Mezuniyet Belgesini (Diplomanın veya Çıkış Belgesinin aslı) mutlaka ibraz etmeleri gerekmektedir.
Yüz yüze kaydı tercih eden ve Üniversitemize kaydını şahsen yapacak olan öğrencilerimizin kayıt merkezimize ulaşımlarının sağlanmasına yönelik Çorum şehirlerarası otobüs terminal ile saat kulesi civarında bilgilendirme noktaları ve her saat başı terminal-kayıt merkezi arasında ring servisi uygulaması başlatılmıştır.
Engelli öğrencilerimizin talep etmeleri halinde gereksinim duyacakları ekipmanlar imkânlar ölçüsünde temin edilecek ve yine talep etmeleri halinde kendilerine özel refakatçiler verilecektir. Bu durumdaki öğrencilerimizin oidb@hitit.edu.tr e-mail adresinden ekipman/refakatçi taleplerini Üniversitemize iletmeleri yeterli olacaktır. Kayıt süreçleri ile ilgili gerekli tüm detaylı bilgi ve güncel duyurular, yeni öğrencilerimiz için hazırlamış olduğumuz http://www.aday.hitit.edu.tr/ adresinden takip edebilir.
Kayıt işlemlerini elektronik ortamda yapmak isteyen öğrencilerimiz kayıt işlemlerini 11-16 Ağustos 2017 tarihleri arasında e-devlet şifreleri ile https://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden yapabilirler. Bir gün sonra da öğrenci belgelerini aynı web adresinden alabilirler. Üniversitemizi kazanan yeni öğrenci adaylarımızın elektronik ortamda kaydı tercihleri onlara her şeyden önce zaman ve ekonomik tasarruf sağlayacaktır. Öğrenci adaylarımızın elektronik kayıt için öncelikle e-devlet şifrelerini PTT şubelerinden şahsen almaları gerekmektedir.
Elektronik ortamda kaydını tamamlayan öğrencilerimizin ayrıca belge teslimi için Üniversitemiz kayıt merkezine fiilen gelmelerine gerek bulunmamaktır.
Kayıt İşleminden Sonra İstenen Belgeler
Yeni öğrencilerimizin aşağıda ifade edilen belgeleri 05-22 Eylül 2017 tarihleri arasında yerleştiği eğitim biriminin öğrenci işleri bürosuna eksiksiz teslim etmeleri gerekmektedir.
Kayıtla İlgili Önemli Notlar
Kayıt İşlemini Tamamlayan Öğrencilerimizin Yapması Gereken Diğer işlemler
Her geçen gün sizlerle daha da büyüyüp gelişen Hitit Üniversitesi’ni seçerek Büyük Hitit Ailesi’ne katılan siz değerli en genç öğrencilerimizi içtenlikle tebrik eder, başarılarınızın devamını dileriz.
Hitit Üniversitesi Rektörlüğü