Üniversitemiz ‘İş ve İnsan Kaynakları Merkezi’ tarafından "Havacılıkta Kalite Yönetim Sistemleri" konulu bir konferans düzenlendi. Türk Hava Yolları Kalite Güvence Başkanı Dr. Selman NAS’ın konuşmacı olarak katıldığı etkinlik 15 Mart 2012 Perşembe günü saat 14.00’de Hitit Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşti. Etkinliğe üniversitemiz öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı. Dr. Selman NAS, sunumunda THY yolcu sayısında şuana kadar %70’lik bir büyüme kaydedildiğini belirterek, 2011’de British Airways’in yolcu sayısını geçtiklerini ve Avrupa’nın en iyi hava yolu şirketi ve dünyanın en iyi ikram veren havayolu şirketi seçildiklerini söyledi. Dr. NAS, aynı zamanda Pazar lideri ödülü alan THY’nın, zamanında kalkışta %86 oranında başarılı bulunduğunu da belirtti. Dr. Selman NAS, sunumunda THY’na Ait Büyüme (Yolcu – Filo – Personel - Network Gelişim Süreci), THY’na Ait Başarılar (Hizmet – İkram – Trafik), Sivil Havacılık Otoriteleri ve İlişkileri, EASA’ya Ait Kuralların Hukuki Çerçevesi, Sivil Havacılık Organizasyonlarımız, Havacılık Otoriteleri ve Organizasyonlar Arası İlişkiler, Entegre Yönetim Sisteminin THY’deki Gelişim Süreci, Entegre Yönetim Sisteminin THY’deki Uygulaması, Yönetim Sistem Standardımız, Yönetim Stratejimiz, Paydaşlarımız konu başlıklarıyla ilgili bilgi aktardı. Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Reha Metin ALKAN, Dr. Selman NAS’a sunumundan dolayı teşekkür ederek, sunumdan sonra THY’nın başarısının kendiliğinden olmadığını gördüklerini dile getirdi ve Dr. Selman NAS’a bir plaket takdim etti.