Yayınlanma Tarihi: 23 Aralık 2014 Salı

İskilip MYO’da Çağrı Merkezi Hizmetleri Programının Açılmasına YÖK’ten Onay

Üniversitemiz İskilip Meslek Yüksekokulu bünyesinde “Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı” açılması konusundaki teklifimiz; 25.11.2014 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında incelenerek 2547 Sayılı Kanun’un 2880 Sayılı Kanun’la değişik 7/d-2 maddesi uyarınca uygun görülmüştür.

Üniversitemizin her biriminde olduğu gibi İskilip Meslek Yüksekokulu da yeni açılan istihdam odaklı bölümlerimizle birlikte her geçen gün daha da büyümeye devam etmekte olup 2010 yılında bir programla eğitim hayatına başlayan İskilip Meslek Yüksekokulu’nda, açılması onaylanan bu programımızla birlikte toplam program sayısı 6’ya ulaşmıştır.

Sadece merkezimizde değil, ilçelerimizdeki Meslek Yüksekokullarında da yürütülen çalışmalar sonucunda önemli gelişmeler kaydeden Üniversitemiz, İskilipli iş adamlarımızın desteğiyle İskilip’te yapılması planlanan binalarla gelişimini sürdürmeye devam edecektir.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programının Amacı; 

Programın öncelikli amacı, çağrı merkezi sektörünün temel ilkelerine, süreçlerine ve yönetime hakim, etkin iletişim kuran ve müşteri bağlılığı oluşturan  insan kaynağı yetiştirmektir.

Ülkemizde çağrı merkezi sektörünün gelişimine paralel olarak nitelikli eleman ihtiyacı da artmaktadır. Bu nedenle sektöre ilgi duyan ve bu alanda eğitim alarak mesleki anlamda uzmanlaşmak isteyenlerin ihtiyaçlarını karşılamak programın amaçlarındandır.

Ayrıca eğitim öğretim faaliyetleriyle  öğrencilerin, alanda rekabet edebilecek standartlara ulaşması amaçlanmıştır.

Çağrı Merkezi Yönetimi Programı’ndan mezun olan öğrencilerin çağrı merkezlerinde çalışması öngörülen pozisyon sadece en alt kademede yer alan telefonla arama işlemini gerçekleştiren (agent) kişiler değildir. Bu programdan mezun olacak kişilerin aynı zamanda çağrı merkezlerinde en az takım lideri veya süpervizör (Üst denetçi) olarak çalışması da hedeflenmektedir.

 


HIZLI ERİŞİM

Instagram Twitter Facebook Youtube